12/6-11 THOR

Har just sett filmen Thor som jag fick en rekomendation från en vän att se, och den var faktiskt  riktigt bra.



Några stora namn fanns med som Natalie Portman och Anthony Hopkins och vår egen Stellan Skarsgård.

 Den handlar om att Guden Thor (Chris Hemsworth) blir bannlyst ifrån Asgård av sin egen far Oden/Odin ( Anthony Hopkins ), Oden skickar även Thors hammare Mjölner till jorden men den kan dock inte Thor rubba så han får leva som en dödlig på jorden och där en av de första personerna han möter är "vetenskapsmannen" Jane ( Natalie Portman)med sitt team (bla Stellan Skarsgård) ... 

Jag gillade den mest för att den hade i princip allt man oftast vill ha när man ser en film: humor, lite romans, lite fighter osv  och sen kan ni även ta en titt på bilden nedan, det var ju inte helt fel iheller och ska jag vara ärlig föredrar jag den jämnfört med Jacob ifrån Twilight-filmerna xD.








Detta är absolut en film jag kommer se igen och jag SKA äga den på dvd med:) och detta säger jag inte bara på grund av bilden ovan...haha


Hoppas även att ryktena är sanna att det ska komma en 2a 2013, för jag vill mer än gärna se en 2a på denna filmen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0