Ullared

Den 17e var jag på Ullared/Gekås och det blev lite shopping bland annat detta:


En sparbössa (formad som en coca cola flaska och man stoppar ner pengarna i korken som även går att skruva av) för mina rikedomar...eller inte, men ska i alla fall försöka spara lite. Behövde en oöm sparbössa att stoppa småslantar i



En fläkt, min andra har börjat sjunga på sista versen, bara 2 av 3 fläktar funkar typ och priset på Ullared var riktigt bra 90kr och jag köpte den jag har nu för 199kr så typ halva priset på Ullared





2 dvdfilmer, Draktränaren (har sett den men den är bara så söt med lille Tandlöse:) och The Vampires Assistant (ej sett, men har velat )




En beige scars/sjal





Nagelsaker, 4 nagellack från Kubiss (Svart, Bas, Orange, Blått ) 10kr/st och ett Nail art set med grönt, rosa och blått.




Ett grönt Kubiss (grönt är min favoritfärg:)






2 gröna och 2 svarta Crackle nagellack, bara ca 30kr/st på Ullared.




Nagellacks remover , typ 10kr/flaskan, med 50ml mer än Depends och en tredjedel av priset.




Nagellacksbortagningsburk ifrån Depend, har hört mycket om denna och även testat en själv nu, och den funkar riktigt bra, så rekomderas. Den kostar typ halva priset på Ullared jämnfört med andra affärer.




2  stycken av den bästa pennvässaren jag testat någonsin, bara 3kr på Ullared:D och så klart gröna...:P




2 par solglasögon, har vanliga glasögon men det är en förbanelse när det är soligt så jag tror jag kan se utan dem och använda något av dessa par istället...förhoppningsvis

Det första paret är ett sådant där "glaset" är ett stycke, har velat ha ett par sådana sen jag såg Britney Spears Overprotected eftersom jag tyckte då att de såg ut att vara i ett stycke de hon har i den videon (vilket de dock inte verkar vara men ändå)





~
 Det var allt tror jag, i alla fall det som är något att visa upp sen blev det ju standar med på Ullared vilket är några par trosor och annat smått och gott:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0