Mina lack 23/3-11

Tänkte visa vilka nagellack jag har hittils, räkna dock inte med att det är många för de får plats i en gammal  smörbytta;)



(De som ligger i påsen är dubletter som jag har utav "favoriterna")



Detta är då de ljusa nyanserna jag har, de första 2 är ifrån ett sätt för Fransk manikyr men det vita funkar utmärkt som en grund färg innan man har på någon annan färg (som exempel någon färg som krävs många lager med underlättar det med en vut bas under för då krävs oftast inte lika många lager) nr 2 på bilder funkar även hyffsat som ett överlack. De andra 2 är jämnlikar med pärlemoliknande lack, de är dessutomde äldsta lack jag har men de funkar fortfarande:P


Här kommer färgklickarna i min samling:
1. Depends Neonrosa 034
2. Mavala Acid Yellow 128 (en gul färg som glittrar)
3. Depeds Neongula 035
4.Depends 225
5. Color Club Emerald Depths Mini 190


1. Depends Cracked Effect
2 Depends 223

+
Ett Rimmel Lycra Pro, Professional Finish, 421 Clearly Clear (agerar som mitt överlack och fungerar utmärkt)

= Sammanlagt har jag 12 olika nagellack och 2 dubletter:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0