Test av 2 olika crackle nagellack

Jag har nu testat 2 olika crackle nagellack, Depends och H&Ms...och jag tycker nog bäst om Depends, jag provade dem på Make Up Stores Greta som jag nu haft i några dagar så den var absolut torr





H&Ms(30kr): Det krackelerade knappt och sen tog den även bort underlacket (Greta) så att nageln kom fram, detta skedde rätt snabbt dessutom, bara plopp så såg man nageln. Jag testade med tunnare lager och så vidare men inget verkade fungera....så tyvärr kan jag inte precis säga att den var bra...tveksamt om jag provar igen
..



Depend (29kr på Gekås Ullared/39kr andra affärer): Krackelerade fint och smått och underfärgen försvann EJ. här kan man fortfarande se Greta. Detta krackelerar rätt snabbt med och har förekommit här innan på min blogg, så denna kommer jag fortsätta använda.

Kommentarer
Postat av: Rima :)

jag har hms o den e superbra, kanske du penslar på fel?:) mer man penslar desto mer större blir klackeriringarna (stavning?) och tjockare....

2012-01-07 @ 23:15:48
URL: http://rimamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0